View Single Post
Ett lite tips fra min egen erfaring fra konfliktråd: Dropp krangling på om det står "heving" eller "hevning".

Jeg kan heller ikke forstå at det er et regelbrudd å banke på døra på en søndag, sånne ting for deg til å fremstå som en kranglefant.
Forliksrådet består som regel av vanlige mennesker så der bør en være saklig og holde seg til de mer åpenbare feilene utleier har gjort.

Dette vil nok også advokaten råde deg til.

Sitat av Anonymbruker1 Vis innlegg
En oppsigelse vil være standard løsning med 3 måneder før jeg skal være ute og slutte og betale. Og noe så prekært som en heving vil si at jeg skal betale for tapt leie frem til utløpsdatoen, og at dattra til husverten får bo her gratis. Altså at jeg betaler 11 tusen i 9 måneder fremover per dags dato, selvom jeg ikke bor her. Forstår du seriøst ikke den? Huseier har lurt oss i en felle. Og festing har jeg ikke skrevet noe om, har ikke hatt en eneste fest her.
Vis hele sitatet...
Problemet i ditt tilfelle er dersom det er en gyldig tidsbestemt kontrakt så kan du i utgangspunktet ikke si opp denne.
Sist endret av random105675; 14. september 2020 kl. 14:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.