View Single Post
Jeg takker for alle svar så langt. Idag har jeg snakket med advokat på telefon, ringt forbrukerådet og gransket husleiekontrakt, og senere i dag planlegger jeg å få videre veiledning av advokat for å vite hva som kan skje i forliksrådet osv osv. Planen min er å klage på hevingen. Jeg føler meg lurt på alle mulige måter, som om huseier har planlagt dette fra starten av. I hevingsrapporten står det med innledende tittel "Hevning" og ikke "Heving" som burde være rett, det er mye regelbrudd av huseier, som jeg velger å ikke skrive her for å unngå å utlevere personen. Det skjedde nylig igår kl 20 på en søndag at huseieren kom å dundra hardt på døra, og ville presse oss til å underskrive papirer på hevingen, jeg nekta å åpne døra men på grunn av høy og irriterende banking på døra så insisterte samboeren min å gjøre det. Kunne dette vært en tabbe fra vår side? Siden vi ikke ville underskrive, så ville han ta bilde av oss med papiret så han kunne bevise at det var motatt. Nå kommer spørsmålet, burde vi vært lynrask å gitt en oppsigelse før han kunne fått gjort dette? Han ble derimot helt stum når vi sa vi hadde fri rettshjelp.
Sist endret av Anonymbruker1; 14. september 2020 kl. 13:21.