View Single Post
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Nei, jeg anbefaler absolutt ikke at man tar noe imot diaré, når man har diaré så er det det beste du kan gjøre å la det komme ut helt naturlig. Uten å ta medisin som stopper det opp, det kan bare gjøre det verre for da ødelegger du kroppen sin prosess med å stabilisere magen og tarmen igjen etter opioider.
Vis hele sitatet...
Er nettopp det jeg også har lest og hørt... Var innlagt de første 2 ukene og der fikk jeg noe ala Imodium. Men takket nei, ser for meg at det stopper opp diareen så begynner den for fullt igjen... dette er jo kroppens måte å stabiliseres på... men man mister jo også mye væsker og salter osv. blir helt slapp..... -_-

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye suboxone stod du på i utgangspunktet? Hvor mange mg måtte du ned på før du virkelig merka at du trappet ned?
Vis hele sitatet...
Jeg starta på 32. trappa med ned til 16. så nedover til 8. disse sto jeg på en god stund. fra 8-4 uten problemer. Deretter 2 mg. i 1 år. så fra 2 mg. til Norspan plaster 60mcg. så gradvis ned til 0 over 3 måneder.
Da jeg seponerte ble jeg lagt inn. Følte ikke dette kan sammenlignes med cold turkey eller abstinenser jeg har hatt før av heroin og piller... men denne sitter tydeligvis i lenger. Pga. sakte nedtrapping har jeg sluppet rls. TAKK GODE GUD FOR DET!
Til gjengend er formen elendig- det er et ork bare å gå på do liksom.... svetter som en gris, og nyser sikkert 100 ganger ila.en dag... for ikke å snakke om tankekjør..

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mye suboxone stod du på i utgangspunktet? Hvor mange mg måtte du ned på før du virkelig merka at du trappet ned?
Vis hele sitatet...
Var når jeg kom under 2 mg abstinensene starta..... som ventet også...
Sist endret av Melina88; 15. oktober 2019 kl. 11:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.