View Single Post
Jeg har aldri sagt at det er skittent eller lavmål å bruke heroin til medisinsk bruk, men etter min mening så har man kryssa en grense når man skyter heroin. Ja, grunnen til at jeg syns det er skittent er akkurat pga de man ser drive gatelangs i den evige jakt på neste skudd, og man kan ikke si at man blir sånn av f.eks å røyke cannabis. Det jeg mener med skittent, er at man kan/vil få så sterk avhengihet til det, og det fører med seg et helvete for den personen, og folk som evt står den personen nær. At folk velger å ta heroin er deres valg, men for meg er det helt uforståelig at de vil det, men sier ikke det er noe bedre at man sluker ecstacy som non stop hver helg heller, eller at man drikker alkohol i store mengder så og si hver dag. Når det er sagt, så mente jeg ikke å kritisere folk som velger å prøve heroin, dere er sikkert ålreite folk hele gjengen, men min mening om heroin er en helt annen enn deres, og det er en mening jeg deler med fler jeg kjenner som har tatt MYE forskjellige rusmidler over lengre perioder, som heller aldri kunne tenkt seg å prøvd heroin, nettop fordi de selv føler at det er "skittent" og "lavmål".