View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Takk for tips! Har tenkt tanken på noe sånt, ja. For nå begynner det pokker meg å bli en irriterende vane.

Må legge til at det første jeg prøvde var Oxycontin og Subutex. Ble ikke dårlig på noen som helst måte. Kun litt ubehag da jeg røyket en sigarett under rusen. På Heroin, derimot, ble jeg virkelig dårlig. Jeg og eks-kjæresten min delte nesten et gram. Han tok meste parten, og jeg var i bunn og grunn hakket mer oppegående enn ham. I hans tilfelle begynte han å bli svært desorientert og han hallusinerte, faktisk. Da han omsider la seg ned i sengen begynte han å puste som en fisk på land. Trodde faktisk dette kunne være slutten på livet hans, og ristet i ham for harde livet. Fikk liv i karen, og la ham i stabilt sideleie så han ikke skulle drukne i sitt eget spy. For spy ble det. Jeg har aldri spydd så hardt og intenst i hele mitt liv. Jeg tror ikke engang den verste omgangssyke kan slå det der. Kaldsvettet som en fødende gris, og var varm/kald om hverandre. Pupillene mine var som knappenåler til langt utpå kvelden neste dag. Da eksen skrapte sammen rester av det som var igjen gråt jeg og ba ham kaste det. Jeg klarte ikke se på det, engang. Ja, jeg vet så klart at vi startet altfor hardt på. Men det var vel kanskje en lekse man trengte å lære. For øvrig tror jeg neppe at lysten til å bli avhengig hadde vært tilstede uansett. Jeg følte ikke noe spesiell trang til å knaske opiater jenvlig selv om jeg hadde prøvd et par ganger.

Tips:

- Alltid ha noen sammen med deg som kan passe på at ting går riktig for seg
- Ikke kombiner med andre stoffer. Spesielt ikke alkohol og annet som hemmer respirasjonen
- Test en linje av stoffet før du peiser på. Med tanke på toleranse og hvor rent stoffet er eller ikke er
- Ikke røyk sigaretter under rusen. Mange mener at dette er svært kvalmende, og det merket jeg selv