View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Sitat av Negr Vis innlegg
Har lenge vært nysgjerrig på heroin, og nå har jeg endelig bestemt meg for å prøve. Som sagt blir man jo ikke avhengig av å bare prøve én gang. Takk for en god tråd!
Vis hele sitatet...
Man vet aldri. Vi er alle individuelle, og det er de der ute som tenker akkurat det samme. Noen ender opp med å bare la det være med den gangen eller en gang i året. Mens andre tenker "pytt sann" en dag eller to til kan vel ikke skade, og da kan man allerede være i gang. Du er så vidt jeg vet voksen, du er klar over konsekvensene og må ta ansvaret selv. Håper bare ikke det var jeg og mine tråder som skapte interessen. Dog, det finnes langt mer stoff der ute som kan vekke interesse.

Erfaringer fra Erowid:
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Heroin.shtml

Doseringer for røyking:
Vanlig: 15 - 25 mg
Sterk: 20 - 30 mg


Onset : 5 - 10 sekunder
Peak Onset : 10 minutter
Peak Duration : 5 - 6 minutter
Varighet : 3 - 5 timer


Det kan være vanskelig å gi en nøyaktig og korrekt dosering på heroin når det snortes. Anbefaler å begynne forsiktig, og ta en prøvesmak for å se hvordan kroppen reagerer på stoffet. Som jeg har skrevet tidligere kan det ikke alltid være lett å vite den nøyaktige styrken på stoffet. Men Erowid anbefaler rundt 10 og 50 mg for mindre tolerante mennesker og rundt 20 til 80 mg for de som bruker det jevnlig.

Noen som har litt informasjon om hvordan man skal få best mulig effekt ut av å røyke stoffet? Jeg personlig har aldri prøvd men jeg har hørt at det er vanlig å kaste bort mye grunnet at det er hardt for lungene, og at røyken går veldig hurtig ut.

Annen relevant informasjon:

Avhengig renhet og brukeren (toleranse and such), er en dødelig dose av heroin noe som kan variere fra 200 til 500 mg, men hardbarket narkoman har overlevd doser 1800 mg og over.