View Single Post
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Det blir latterlig og teit at du skal boikotte marsjen i år pga. en plakat som det. Humor er tydligvis ikke akseptert i "stoner" miljøet. Det er så kulort at jeg blir kvalm. Det er alle slags typer mennesker som røyker. Ikke bare de som studerer juss eller nanoteknologi og er skikkelig smarte, men også flere av de som kanskje er interessert i rumpe, pupper og lår, og ikke tar seg selv så jævlig høytidelig.
Vis hele sitatet...
Åh, ikke dette i år igjen. Marihuana Marsjen burde legges ned eller tas over av noen andre enn klovnene i NORMAL. Jeg støtter legalisering av marihuana, men kommer aldri i verden til å gå i noe tog eller støtte noe arrangement som dette. Det er disse stonerne som skaper stigma rundt helt vanlige folk som røyker og effektivt sørger for at alle de tusen som ikke er stonere vegrer seg for å i det hele tatt ta del i debatten.
De bidrar med andre ord bare til at stereotypen av en ubrukelig hasjrøyker forsterkes, skyver fra seg seriøse aktører og oppnår absolutt ingenting annet enn å kunne røyke hasj i en park en dag i mai.

Å henge opp plakater med hasj, pupper og lår er så totalt bak mål at jeg vet ikke hvordan jeg kan få sagt det. Det er har ingenting med humor å gjøre, det er bare flaut.