View Single Post
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
..språket i 1. post. Men all bullshit til side, låta di var fin den, bedre en veldig,veldig mye annet jeg har fått servert via soundcloud.
Vis hele sitatet...
Se der ja, nå snakker vi rett fra skrumplevra, jeg vet, og er enig i at første posten er mindre imponerende, jeg bare tenkte at det kanskje ville skille seg ut..Jeg poster jo støtt og stadig låter på freak og de kan ofte bli for like og kjedelige, i det minste gjorde denne akkurat det jeg hadde håpet på, respons, igjen, du skal vite at jeg setter enormt pris på at du tok deg tia til å sjekke ut låta, ingen bullshit

Sitat av G86NO Vis innlegg
Jeg er enig, synes låten var bedre enn 5/10, ble litt monotont men du har skills på teksten!
Vis hele sitatet...
Takker så mye, den er uten tvil litt monoton, kan jeg skylde på at jeg har lite tid da jeg må lage NAN, vaske flasker og bytte bleier, for ikke å snakke om at kidden skal få nok søvn Sånn seriøst så tar jeg det til meg og skal prøve å ikke være så monoton på de kommende låtene. Vil legge til at det er teksten jeg jobbet mest med, så det gleder meg at du likte den
Sist endret av Kloakk; 9. september 2018 kl. 00:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.