Tråd: Datakompaniet
View Single Post
En hjort?
Én ting som virkelig irriterer meg, den abonner shaiten som kommer i bunnen, blir ikke kvitt den.

Hva betyr "Ditt potensiale, vår lidenskap "? Rekrutterer dere ansatte på samme siden? En sluttbruker har ~ 0 potensiale.
Eller er det enterprise markedet dere sikter på?

Det kommer ikke tydelig frem hva dere egentlig holder på med:
Vi har mye erfaring med reparasjon av teknologiske gjenstander, hvilke gjenstander?
Vi tilbyr opplæring i alle temaer innen vårt felt, hvilke felt er det?
Vil du ha en CV som skiller seg ut fra mengden? Hmmmm, leie inn noe som driver med IT/Service/Kurs for ett eller annet markedssegment for å skrive "min" cv. Skeptisk.

Som sagt, jeg aner ikke hvilket marked dere sikter dere inn på? Kan jeg komme med en eol HP server og dere rebuilder raidet etter at raid kontrolleren har pænga og ikke jeg gidder stresse med å bestille nye deler? Hva med en xbox? Eller en fryser? TV?
Teamviewer: Skal dere dytte alt som kryper og går inn der, er den lisensiert? Vil jeg som privatperson tillate at dere legger in min server IP og setter statisk passord, kan jeg stole på at dere ikke snoker?

Det høres ut som dere er eksperter på alt, uten å nevne noe spesifikt, og da bli jeg meget skeptisk.