View Single Post
Trådstarter
245
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Jepp, og det er mange reine skrivefeil og norske vendinger i den. Eit enkelt tiltak som stavekontroll (som funker vesentleg betre på engelsk enn på norsk) ville fjerna dei. Det er kanskje bagatell, men foreward er faktisk ikkje eit ord...

Viare så er det noko slikt som ti artikler der. Ikkje at nokon av dei er påfallande dårlege, men det er lite å lese der. Når ein har lest alt... kvifor skal ein komme tilbake? Og ingen av artiklane slår meg at er lette å ranke på i google.

Det er heller ikkje eit klart tema for nettsida. Eit klart tema kan få folk som er interessert i det temaet til å komme tilbake.

Viare er ingen av artiklane veldig grundige. For å ta radioartikkelen: Radio propaganda på wikipedia er langt betre språk, har meir informasjon, og kjeldehenvisninger.

At du har gode lesartal på det du skriv understreker litt av det eg skriv og: det er for lite innhald der...
Vis hele sitatet...
Ok, midt blant hetsen din, sporer jeg noen fornuftige ting. Ingen har noen grunn til å komme tilbake. Det stemmer. Det varierer veldig hvor mye arbeid jeg kan legge i hver artikkel. Noen ganger bruker jeg mer tid, andre ganger er det hastverk. Jeg har også hatt enkelte artikler som har fått veldig god tilbakemeldng. Folk skriver til meg at de de synes den er bra. Men så forsvinner de igjen. Har du noen forslag på ting en amatør webdesigner som meg kan gjøre for å få folk til å komme tilbake ? Du har jo et forum, det er en måte. Bare så du er klar over det. Jeg har skrevet en del artikler på wikipedia selv også.

Det med skrivefeil er litt plagsomt. Wordpress er innstilt på norsk, og jeg får ikke skrudd det over på engelsk. Hvordan gjør jeg det?
Sist endret av punkfreak; 16. juli 2017 kl. 16:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.