View Single Post
Sitat av lroedal Vis innlegg
Rimeligste webhotell hos host1 koster i alle fall 296 for et helt år inkludert domene, så lenge du betaler ett år om gangen og bruker rabattkoden 'nff'. Det burde være innenfor på lavt budsjett - da får du også enkel tilgang til epost, ftp mm. i tillegg.
Vis hele sitatet...
Jeg har vært innom flere hosting-selskaper, og host1 er definitivt det beste jeg har brukt hittil. Flyttet nettopp et domene fra domeneshop til host1 for en annen person. Med rabattkoden ("nFF") og 1års gratis domene + billigste webhotellet fikk han definitivt mye mer for pengene enn hva han fikk hos domeneshop til samme pris (sparte seg faktisk 10kr også).

Ubegrensede epostkontoer, ftp-kontoer, tilleggsdomener, subdomener, aliaser, databaser, støtte for dynamiske websider (php, perl etc.), gratis domene, stort utvalg nyttig gratis programvare og scripts (cPanel og softacolous) for ~300kr i året er det få andre hosting-selskaper kan matche. Eneste domeneshop har å tilby i forhold er litt billigere lagringsplass (som ofte ikke blir brukt) og rabatter for storkunder i bytte mot mindre valgmuligheter, dårligere støtte og store restriksjoner. Samtidig synes jeg host1 har særdeles god kundevennlighet.