View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Best av Rivotril og Xanax? Begge deler smeller som faen, Rivotril er litt mer subtilt (føler/tror man).

Og plutselig kommer man til seg selv på ARA etter å ha vandret gatelangs i et par år og rævkjørt psyken sin og alle forholdene man har. Om du slipper å forholde deg til kriminalomsorgen er du unntaket.

Det hadde vært interessant med en svær undersøkelse, internasjonalt, hvor man ser hvor mange alvorlige kriminelle handlinger (vold, drap o.l) som blir begått i rus på kraftige Benzodiazepiner. Misforstå meg rett, de har sine bruksområder som medisiner, men når man begynner å bruke Rivo og bikkjebein "rekreasjonelt" går det helvetes kjapt utforbakke.

Jeg har aldri vært borte i noe som eliminerer konsekvenstenkning, empati og frykt fra personligheten min like effektivt som større doser Xanax og spesielt Rivotril.

Samtlige jeg kjenner som har misbrukt de pillene der har det gått til helvete med og jeg selv skammer meg og angrer fortsatt på ting jeg gjorde for 2-3-4 år siden.

4 narkodommer, oppbevaring, distribuering og bruk. Eller var det 5?
Betinget og ubetinget.
Hver jævla gang jeg ble pågrepet var det i benzorus. På grunn av benzorus blir kanskje mer riktig å si?

Har stjålet fra familie og de nær meg.
Har løyet nok for minst ti liv.
Har så og si bodd i Brugata i mange og lange perioder.
Grøsser når jeg tenker på det.

Styr unna! Cannabis, edibles, sopp og forsiktig bruk av MDMA er mye morsommere. Og du husker faktisk noe av det i ettertid
Vis hele sitatet...
Jøss! Du har virkelig vært utpå. Hva menes med "Bikkjebein"? Og ikke vet jeg hva Edibles er heller. 🙄