View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal kutte ut alkohol, og har som hjelp til det surret deg inn i heroin, benzo og lyrica? Ikke for å virke som en bedreviter, men kutt alt det tullet du driver med nå. Du dauer ikke av å gå av opiater etter så kort tid. Det du imidlertid kan daue av er å gå av benzoer hvis du fortsetter med det samme opplegget. Imo er det lavere terskel for å knipse noen piller enn å kjøpe heroin. Kompis, skjerpings! Kutt ut fjaset, klipp deg, ta et par push ups og få deg en jobb Ikke tro at det er så farlig å ha det litt kjipt noen dager. Det er bedre enn å fucke opp hele livet, og å bekymre alle som er glad i deg i mange år fremover. Vet at dette er lettere sagt enn gjort, har vært der selv. Avhenighetsdragen lurer nok i bakhodet og får deg til å ta valg som oppleves som komfortabelt her og nå.

Take care
Vis hele sitatet...
Jeg er i grunn enig med det meste her. Jeg surret meg inn i litt tull, men jeg jobber med å legge tullet bak meg. Klipte meg tidligere i uka Tok noen push-ups og hangups på sånn stangpark i parken i går. Så er det jo tja 36 timer siden jeg tok noe heroin. Tok litt sub i går og litt i dag tidlig. Benzo har jeg ikke tatt siden det enkeltstående inntaket på 10 * 1 mg tidligere i uka, som jeg jo ser var litt overkill. Ga riktignok en god lang natts søvn, så jeg angrer i grunn ikke på den biten. Har ikke tatt noe benzo siden og har heller ikke mer av det.
Håper på å få vekk elefanten i rommet, alkoholen til uka. Drakk riktignok i går, men ikke de store mengdene. I dag har jeg noen lettøl, og hvis det blir med det så synes jeg at jeg har oppgradert rusvanene rimelig bra Men ja! Jeg er enig i at dette blir litt fjasete. Føler det hjelper meg med å bryte noen mønstre, og kanskje andre ikke tar liknende valg.