View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
2021: Dealers er privilegerte.
De som ikke bruker narkotika, har utdanning og jobb,er den egentlige underklasse da de ikke selger og bruker ulovlige rusmidler.

Tror mange som har dealet vil være enig med meg at selv når det går bra på Dealerjobben, så er det en kjip og lite privilegert livsstil.
Vis hele sitatet...
Jeg anser meg selv som relativt streit, men jeg har vært borti litt av hvert av folk på privaten, deriblant et par dealere. Fellesnevneren for de dealerene jeg har vært borti er at de er godt over gjennomsnittet spandable. Det sier meg at de tjener mer penger enn de vet hvordan de kan bruke, men jeg kan som sagt ta feil. Kanskje er de bare mer gavmilde enn andre, og mindre griske? Jeg har dog mine tvil til at de bare er snille.

Misforstå meg rett; jeg er absolutt for en rusreform, men da først og fremst for å hjelpe de svakeste i vårt samfunn.

De som tar en risk tjener ofte bedre enn andre. Om risken er å måtte pantsette hus og bil for firmaet man har bygget opp eller om det er risken for å bli sittende inne i fengsel 1/2 - 6 år er litt irrelevant(?).