View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg

Hvis tanken på å slutte brått er veldig skremmende anbefaler jeg deg å ordne et par 8mg Subutex for så å kjøre 0,5mg/dag i en uke for så å hoppe ned til 0,25mg/dag i en uke.
Så kan du kanskje ta en uke med 0,25mg annenhver dag.

Sub kan både sniffes og taes sublingualt (under tungen i et kvarters tid).

Eventuelt en litt bråere variant der du tar 0,5mg Sub i noen dager før du tar 0,25mg i noen dager for så å stoppe helt.

Om du velger Subutex er det essensielt at du holder deg til de lave dosene og at du trapper ned, for det er ikke spesielt digg å gå av høye doser Sub!
Ikke fall for fristelsen og ta doser du merker rus av. Kun nok til å slippe abstinenser. Unngå også så langt det lar seg gjøre alkohol.

Personlig hadde jeg muligens valgt det siste forslaget mitt: noen dager med 0,5mg, deretter noen dager med 0,25mg før full stopp.

Uansett får du ha masse lykke til
Vis hele sitatet...
Takk. Ja, jeg skal lese litt om dette med Sub før jeg gjør meg opp noen mening. Inntok ny kvarting etpar timer tilbake (igjen 19 timer siden sist) , men nå i helga må det bare skje. Altså, da blir det stopp. Hvis alt går etter planen får jeg tak i Xanor jeg kan ta med moderasjon, og så er det denne evinnelige cannabisen da.. Tenker å lage litt te med en god klump på kvelden og satse på at den gir litt langvarig ro og demotiverer anskaffelsesmekanismene. Det er vel litt crybaby-faktor her, mtp mengder jeg har inntatt og toleranse, men det er for meg uakspetabelt å fortsette. Planene om å flytte for en kortere eller lengre periode lever i beste velgående.