View Single Post
Hei.

Har lest endel på dette forumet gjennom årene og har funnet mye nytte i å lese om rus. Jeg har en problemstilling som jeg håper noen kanskje kan kaste litt lys på. Ønsker ingen moralpreken, de dårlige valgene er allerede tatt.
Saken er at jeg har hatt alkoholproblemer siste året, daglig forbruk fra morgen til kveld. Som gammel rekreasjonell rusbruker ble jeg litt kreativ i metoder for å redusere inntaket. I påsken kjøpte jeg i litt sånn "gamlebyen-bohemstil" heroin, brukte det med hell litt om kvelden og avlastet alkoholforbruket, samt gikk totalt av Cannabis (Som er et problem for meg). Det endte jo seff med at jeg fortsatte denne "suksessoppskriften" frem til i dag. Rett frem: Har inntatt fra 0,2 til 0,7 med standard Oslo-dop nå i etpar uker. (Drar det i nesa). Er det helt urealistisk for meg å klare å kutte dette selv? Kjøpte en 0,5 i stad, kanskje jeg kan disponere denne utover dagene? Eller er det bare å forberede seg på et lite helvete noen dager? Noen uker? Håper noen har noen støttende innspill. Ja jeg har klovnet det til, men kanskje noen har noen innspill jeg kan dra nytte av. Evt, dra litt lærdom av min tabbe, de som kan.