Tråd: Min historie.
View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Filkor Vis innlegg
Så bra! Jeg husker vi snakket sammen i den tråden du referer til, og slik det virket på deg da var det å slutte med rus uaktuelt.

Jeg husker jeg skrev til deg at jeg ville bli rusfri, men slet. Kan si såpass at jeg har vært rusfri i noen måneder nå og ting går overraskende bra. Tar opp videregående, fått meg dame med en herlig hund, tok opp trening igjen osv. Treningen er litt satt på is nå som sentrene i hovedstaden er stengt, men jeg gleder meg til å få min rus igjen - bare at nå er det baseøvelsene som står for det, hehe.

Ønsker deg masse lykke til! Forstått det slik at du også har erfaring og interesse for trening da jeg har lest tidligere tråder fra deg.
Vis hele sitatet...
Awesome det der Tenk om du blir så glad i den endringen du nå har opplevd at du når den med tid vil gjevnes ut til normalen går tilbake dit du var forså gjenskape stedet du er nå mentalt pånytt ved enda en gang bli rusfri.

Når jeg var liten og lekte med lege bygde jeg ting til det ikke var mer lego igjen, da ødela jeg alt jeg hadde bygd for å bygge noe nytt eller samme igjen fordi jeg liker å bygge mer en å se på resultatet av hva jeg hadde bygget.


Jeg må leve på en måtte hvor jeg må ha mulgheter for en litt mer ekstrem utvikling konstant for ikke er jeg villig til å ødelegge kun for å ha noe å jobbe med.
Sist endret av Veggen; 17. mars 2021 kl. 01:43. Grunn: Dobbelpost