View Single Post
Hei folkens!

Jeg har en utfordring som jeg ikke greier å løse med det første, og har lyst på litt innspill.

Jeg driver en instagram konto som går viral, og den er litt spesiell.
Jeg startet denne kontoen på gøy en dag mens jeg satt på do, med tanken om at den blir populær en dag. Realiteten i 2020 er at jo dummere noe er og retarda, jo mer seere og oppmerksomhet tiltrekker det seg.
Kontoen min har tiltrukket seg en type fans som jeg aldri har tenkt har eksistert, nettopp folk som er interessert i drit XD
Jeg får helt syke meldinger i innboksen med folk som har fetish på dette, og syke historier hva folk vil gjøre med dritten min, og hva de gjør med dritten sin!!

Jeg ser ingenting galt med at folk har fetish på bæsj, man skal få lov å gjøre hva man vil i livet og bruke tiden på det man vil. Fikk en syk historie og fantasering om bæsjen min seinest i dag, helt sykt!

Det som er tingen er at jeg får så syke requests, og spørsmål og ønsker, at jeg har tenkt å utføre dette mot betaling. Disse fetish folka betaler greit! Utfordringen er at jeg ønsker å forbli anonym, så hvordan løse dette? Onlyfans godtar ikke ID som ID fra universitet eller førerkort, og ikke faen om jeg sender inn bilde av meg selv og passet.
Finnes det noen andre måter? Paypal.me fungerer heller ikke da navnet mitt vises, og jeg har ikke lyst å motta koder for gavekort med det første.

Hjelp en dude som har lyst å selge bilder av bæsj til folk som har fetish av det!
Sist endret av Dodecha; 17. november 2020 kl. 18:21. Grunn: Tror vi skåner folk for det der, ser ikke relevansen med å inkludere linken annet enn reklame