View Single Post
Sitat av MissCrazyHead97 Vis innlegg
Er redd for ukontrollert innvandring fra mennesker med store kulturforskjeller som: negativt kvinnesyn, at voldtekt er tipp topp, kriminalitet osv. Er også redd for krig OG edderkopper. Burde jeg være redd for enda mer? Føler religion og ønske om stadig mer makt er det skumleste i verden i dag, og i all tid egentlig.

Hva mener du jeg «burde være redd for»?
Vis hele sitatet...
helt enig altså islam som kommer med greier som at en mann gifter seg med en liten jente hvorfor la de kulturene komme til norge er verken rasist ellernoe men det er noe med kulturer som kommer til norge man må være litt nasjonalistisk å stå opp får landet sitt lissom uansett man skal tilgi folk med ubetinget kjerlighet og elske uansett hva det skulle vert av grusomhet osv har selv gått igjennom helvete aaltså tortur

er så mange grusomme mennesker som er kontrollert av demoner på denne jord trist syn folk som dreper og ødlegger jorden for penger allt er EGO å senere vil ego bli sett på som satanisme når folk begynner å bli opplyste på denne jord vi får håpe jesus kommer tilbake på ny snart å klarer å redde verden fra ondskap å lærer folk ubetinget kjerlighet har selv møtt engler og demoner det er full krig mellom engler og demoner for tiden har vel altid vert det da ta valg basert på ubetinget kjerlighet og nødvndighet og bli guidet av engler og gud eller ta valg basert på grådighet ondskap you name it å bli kontrollert av demoner slik funker d fortiden så vi må bgynne å beskymre oss om oss selv først redd oss selv fra demonene sender deg lys og kjerlighet

skal på trening jeg nå
Sist endret av hasj; 14. oktober 2020 kl. 02:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.