View Single Post
Jeg har gått på subutex 8mg siden februar ca. For det meste går det greit men i det siste har jeg opplevd noe jeg mistenker er bivirkninger. Jeg har stadig steinhard avføring, og det er ofte friskt blod på papiret når jeg tørker. Legen sier det ikke er farlig, sannsynligvis hemoroider. Gjør ikke vondt, bortsett fra når den harde betongklossen skal ut da. I tillegg har jeg ofte vondt i magen, øvre del. Kan ikke ligge, må gå rundt og drikke vann for å presse syra som jeg regner med det er ned. Noen ganger pågår det hele natta som ødelegger søvnen, som jeg også sliter med.

Jeg har egentlig ikke lyst til Å være i LAR. Akkurat kommet meg av benzo og vil trappe ned. Jeg frykter allikevel at jeg ikke vil klare å være helt uten medisiner.

Hvordan er metadon med tanke på bivirkninger, og hvor mye verre er det å gå av enn buprenorfin? Er dette bare en idiotisk tanke eller kan jeg leve på metadon?

Jeg er og veldig mye trist og vil ikke gjøre noen ting. Jeg bruker dagene i senga og har 1 venninne jeg er sammen med kanskje en gang i uka. Selvmordstankene bygger seg opp igjen etter å ha vært fraværende en stund. Jeg skal og forhåpentligvis starte med ADHD medisinering snart. Sikkert Ritalin eller noe. Kanskje det hjelper. Men sant og si, så føler jeg lite håp om noe om dagen. Har sprukket et par ganger på heroin men ikke flere dager sammenhengende.

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil jeg. Metadon? Yay or nay