View Single Post
Jeg begynte med amfetamin på en fast for en mc gjeng, som var et farlig sted for unge og naive meg. jeg ga meg ike før jeg hadde vært våken en uke og gjemte meg hos en kompis der vi hørte høy musikk, mest trance, og til slutt tygde eg hull i tunga og kunne stikke en finger igjennom. Så sov jeg to tre døgn, og så på nytt en uke våken, jeg elsket speeden(og jeg har nettopp vandret to en time hver vei for et skudd med 0,5g amfetamin). Jeg ble veldigmobbet i ungdomsårene, og det viste seg senere at jeg er autist eller har asperger syndrom. Jeg hadde stengt inne alle følelsene for å takle mobbingen så lenge jeg tok speed for å høre trist musikk(him) og gråte, midt uti bygda. Forran alle, jeg var fri for alle hemninger og gjorde alt jeg følte for, skulle jeg et sted brente jeg en cd ejge brukte tre timer på å vlge sangene ttil, med tanke påde jeg skulle være med, jeg digget å gjøre folkglad og delte mye speed og hasj med alle. Jeg var litt smårik da.

Dette fortsatte i ca tre mnd, våken en uke, sove tre dager med en neve imovane siden jeg kun tok de når jeg skulle lande i helgen(jeg var på hele uken og av i helgen). Jeg ikk halliser når det begynte å bikke mot en uke våken og levde på kun grønn iste og tyggis. Spiste litt hver gang jeg hadde sovet da. Men jeg gikk fra å ha drevet med trneing og bol på 120kg reine muskler, til 60kg. Midt immellom hadde jeg de mest markerte musklene ever, og digget åse meg i speilet, men såsvant musklene etter fettet var brent opp. jeg hadde hule kinn og veier nå 00kg og er slank til det å være, tenk 60kg da..... Jeg var en kveld på en fest og fikk noe nytt, noen gønne rohypnoler i hånden av en vnn, trodde alle var til meg og svelgte alle til andres forargelse. Måtte hive innpå streker med speed for å holde meg våken. SÅ spiste jeg mange knips, de var på størrelse med en paracetogdet sto OK på de, vi kddetmed at de var nå ok hvertfall, men de var sinnsyke. Jeg danset midt i bilvein i lilla røyk, troddejeg, så i taxi til nachspiel ble taxien stoppet for høy fart, og vi var så ekstremt rusa at det lyste opp og blebedt om å komme ut av taxien. Jeg og min venn ble kjørt på politistatsjonen, han klarte å svinge skoen sin etter lissene og hukke tak i llevern som åpnet glattcella, tok et par dør-nøkkelkort fra et kontor og stakk i en politibil og det gikk et par uker før han ble tatt.

Jeg derimot var så psykotisk at jeg trodde været ble styrt av mitt humør, men det var seff motsatt, jeg ble glad i solen og lei meg når det reinet. Troddde mye annet rart også, og de tilkalte lege og jeg ble sendt på tvang i 6 MÅNEDER!!!!!!! Fikk ikke ha skolisser, belte, strikk i buksen eller noe farlig, ikke lighter, den var skrudd fast på veggen på røykerommet, og de tvangsmedisnerte meg med 100mg sobril og serequel og mere til, ja largactil, som er blitt tatt av markedet pga irreversible hjerneskader hos brukere. Vist jeg prøvde å spytte de ut som jeg gjorde til å begynne med, sa de jeg fikk depot sprøyte i skinka, og de som fikk det kunne sovne stående, kødder faen ikke her altså, så en lent mot veggen, så sovnet han og sklei og falt til siden.

Vær forisktig med speed, jeg har et ok forhold til det nå, selv om folk ier annet. Jeg skyter detm, og hater å skyte hele natten, så jeg tar et gram i koppen om jeg har det, og så tar jeg ikke flere skudd. Må haminst 0,5g som i dag, for å 'bryte gjennom' 130mg metadon som jeg går på av selvsagte grunner. Jeg går også på ti typer beroligende medisin, PLUSS jeg kjøper benzedin 10mg diazepam og rivotriler på si. Men alle pillene er som luft for meg, og metadon som vann. Nesten. Etter mange lange år, har gått på sobril i 18år nå. Klarte ikke slutte etter 6mnd med tvangsforing, sånn gikk det. Og på sykehuset hadde jg en venn som forsynte meg med grønne rohypnol, og en gammel mann som hadde temgesic 0,4mg til meg som jeg sniffet enstk hver morgen. Jeg fikk også prøvd heroin der, så når jeg kom ut okkuperte jeg og et opar venner et bortgjemt hus på toppen av bygden, med utsiktover alt alle kanter, men ingen ser opp, det var konge. Vi tok syre blandet med speed og piller og temgesic og senere subutex med sprøyte. Det gikk hardt for seg.

Nå skyter jeg ca et skudd i uken i snitt, men en kjempesmell da, så er jeg våken en natt og gir meg med det. Har akkurat tatt min metadon 130mg og en garantert norsk rivotril, pluss andre medisiner jeg ikke trenger å nevne her presis kl fem på morgen. Jeg skal drikkekaffe nå, og etter den koppen er abstinensen for i natt over, men i natt gikk lett pga jeg er på farten. Jeg er abstinent mellom 0200 og 0500. Jeg gikk en time for å få 0,5g speed med hunden min, som måtte på tur uansett, og så ringte en kompis og tilbød en stjernesmell på gratisen. Fikk skudddet ferdig mekket så jeg kunne ta det i skjul på veien hjem. Så gikk jeg hjem på ca 1,5timer, mye roligere fart en veien til speeden pga jeg har et dårlig kne, halter litt hver gang jeg har sittet mer en ett kvarter i ro. Kneet låser seg om jeg sitter i feile stoler og reiser meg for å deise i bakken for kneet er låst helt i vinkel. Pluss at jeg gikk med åpen jakke og nøt turen hjem som bare det, nøt den kalde luften og hundens snusing.


Peace

s
Sist endret av saviour; 4. mars 2020 kl. 05:21.