View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Makka er noe forbanna piss. Datet en fyr en gang som virket som verdens kuleste med det første. Jeg var blind av kjærlighet, så jeg så ikke løgnene og det faktum at han kun var ute etter å bruke meg for sex. Han snortet pisset omtrent hver eneste dag og hver gang vi hang sammen mekket han striper. Han sov aldri og var over alt hele tiden, han var nesten 30 år og bodde hjemme hos moren fordi han ikke hadde kontroll på misbruket sitt. Ikke at moren fikk med seg at han snortet som faen hjemme hos henne, også... Han gikk visst også til psykolog, men fortalte at han sporadisk løy henne opp i trynet. Ikke veldig interessert i å bli nykter, med andre ord.

Det verste var vel egentlig personligheten hans. Jeg fatter virkelig ikke hva jeg så i ham. Han var storkjefta, barnslig, tok ingenting seriøst, var selverklært «satanist» og skrøt av at han hadde veltet en masse gravsteiner på en lokal kirkegård i ungdommen. Han la ut videoer av seg selv hvor han ravet rundt i byen mens han var helt mongo på både makka, Emma og rivotril. Hang bare i dopmiljøet, også. Han var virkelig totalt stormannsgal og brydde seg ikke om noen ting. Se for dere en narsissistisk, anarkistisk 10-åring på sukker i et bursdagsselskap fanget i en nesten 30 år gammel tynn, hengslete, kvisete kropp med grå hud og blodsprengte øyne som buler ut. Der har dere ham.

Han fikk meg til å prøve pisset en kveld også, fordi kjærlighet gjorde blind og jeg skulle «imponere». Snorta ei stripe med noe gult pulvergugg, merka forøvrig NADA og sovnet som vanlig.

Jeg har gått videre i livet, men jeg ser ham noen ganger i byen. Samme svarte Black metal-klær som han alltid går med fordi han er så «satanistisk» og «skummel», fortsatt like tynn, gråhudet og jævlig med spastiske bevegelser. Jeg tror virkelig løpet er kjørt for fyren, han har gitt opp alt og alle og oppfører seg som en storkjefta drittunge i en alder av nesten 30. Lever kun på stormannsfølelsen han får av makka. Lurer fortsatt på hvordan han er når han ikke er ruset, for det var han nemlig hele tiden når jeg var sammen med ham. Jævlig trist!