View Single Post
Trådstarter
223
Tja. Forstår at folk ikke kan så mye om Proviron. Null stress, men da er det lite poeng å late som man har peiling.

Fikk uansett «trigga» tråden litt til live og det var hele hensikten ��

Var mest på jakt etter folks erfaring.

Det er ikke en klassisk steroide for å bygge muskler. Den reduserer SHGB, gir energi og øker sexlyst, og i «gamledager» var det flere som brukte den i PCT fordi den blokkerer østrogen, samtidig som den er minimalt suppressive.

Den vil altså ikke bygge muskler, evt kun gjøre musklene hardere da den fjerner vann.

Kom over denne artiklen om stoffet, har sett på en god del videoer og har en bekjent som bruker Proviron av og på, uten å injisere testosteron, og uten at egenproduksjonen stopper.

Altså ikke noe boledop.

Utfra det jeg leser så kunne Proviron vært et alternativ til TRT hos mange, men det er ikke aktuelt fordi den over lengre perioder reduserer det gode kolesterolet og øker det dårlige.

Derfor var jeg litt nysgjerrig på om folk har erfaring med det. Hvor mye den faktisk suppresser etc.

https://www.ergo-log.com/mesterolone...-pep-pill.html

Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Så ubrukelig og kunnskapsløst var det da ikke.
Det er nok det beste svaret du får, for ingen gidder å ta seg tid til å lære opp deg i noe du skulle lest deg opp på selv.
Er nok en grunn til at tråden din ikke er oversvømt med svar enda...
Vis hele sitatet...
Takk for at du bumpet tråden!

1. han sa bare hvor idiotisk det er, uten å gi noe signal om at han genuint har peiling på stoffet eller brukt det selv. Han ga meg inntrykk av han tror Proviron og Turinabol er samme ting.

2. Som du helt sikkert innser om du leser tråden min EN gang til, så er jeg på jakt etter folk sine erfaringer. Det er latterlig vanskelig for meg å Google meg frem til folk sine unike erfaringer når det ikke finnes en eneste tråd på Freak.no om Proviron (så vidt jeg kan se). Derfor ønsker jeg å bidra slik at nestemann som søker på Proviron på freak, får et litt bedre treff enn meg
Sist endret av 3mma; 9. november 2019 kl. 17:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.