View Single Post
Trådstarter
16
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Når ting som de du nevner har tatt såpass stor plass på under ett år får det enda flere varsellamper til å blinke. Den første perioden av gode forhold pleier å være nettopp god, og ikke et lass med halvdramatiske situasjoner og påfølgende byråkrati.
Vis hele sitatet...
Ja det er flere varsellamper som blinker.
Jeg har ikke godtatt det jeg har følt er feil, og derfor har det blitt en god del diskusjoner. Jeg har vært veldig diplomatisk og rolig under de diskusjonene, men alikevel sier hun at hun føler seg mobbet.
Jeg har endret måten jeg diskuterer på for å ikke mobbe henne, selv om poenget kommer like godt fram. Alikevel takler hun det ikke godt når vi diskuterer, uansett hvor myk jeg er i framtoningen.

Ofte har diskusjonene sklidd ut av kontekst.
Hvis jeg tar opp en ting, for eksempel den hendelsen hvor jeg hun, ei venninne og den vennen hun har ligget med et par ganger var hjem til meg.
Det som skjedde da var at hun overså meg i mitt eget hjem og snakket til alle de andre, og så vidt snakket til meg. Jeg prøvde å low Key få en kontakt med henne ved å sette meg nærme, ta litt på foten hennes etc. uten respons.
Hun gikk forbi meg en gang og jeg tok tak i armen hennes og sa navnet hennes, men hun enset det ikke og gikk rett forbi. Hun sa i ettertid at hun ikke fikk med seg at jeg hadde prøvd å få kontakt med hun.

I tillegg så var det 7-8 mnd der jeg snakket om ting jeg likte og var interessert i, som foreksempel markedsføring og bedriftvirksomhet. Hun kommuniserte veldig godt at hun ikke lyttet og de temaene jeg snakket om kjedet henne.
Hun sa at det var vanskelig for henne å konsentrere seg om hva jeg snakket om fordi hun ikke kunne noe som helst om det og derfor ikke visste hva hun skulle svare tilbake.
Samtidig når vi var hos kompisen hun har ligget og han pratet om fotografi så lyttet hun og stilte oppfølgingsspørsmål og viste interesse.
Jeg vet hun driter i fotografi og ikke kan noe om det, men interesse klarer hun å vise.

Hun forklarte det med at hun ikke har det så bra og kan være seg selv rundt med, men når hun er med venner hun ikke ser så ofte så må hun ha en maske på seg og vise interesse siden hun ikke ser de så ofte.

Hun tar imot filmtips, musikktips, lytter og følger den personen hvis han sier han ønsker å dra et sted, men når jeg har ønsker så har hun strittet imot og vil ha ting på sin måte. Igjen, hun kan være seg selv med meg...

Når jeg tar opp slike ting så har hun ikke forstått hva hun har gjort galt.
Derfor går samtalen fra det jeg opprinnelig ville ta opp, og over til hvordan jeg tar opp ting og diskuterer. Selv om jeg diskuterer på en veldig saklig og fornuftig måte uten å heve stemmen eller kjefte. Jeg har formulert meg på en måte der jeg beskylder henne for ting, men har i ettertid prøvd å omformulere meg slik at diskusjonen skal være fokusert på hva jeg faktisk tar opp.
Hun sier hun føler seg mobbet og at hun ikke er bra nok. Hun setter seg da i offerrollen.

Jeg har vært veldig forståelsesfull og tenkt at det blir bedre når hun har det bedre med seg selv, og i det siste har det vært bra.
Men det som skjedde i går var dråpen for min del.

Sitat av prick Vis innlegg
Det legger hun opp til selv da ved å være så tvetydig. Jeg forsvarer ikke tale-måten til TS, men når det blir sådd så mye tvil om hvor man har sin kjære, så får man bare sette seg ned og svare ordentlig så det ikke blir misforståelser.

Hvordan kan du være så sikker på at hun faktisk er trofast ? Innleggene starter med at hun er bestevenn med eksen sin og sånn jeg forstår det, er alene med han gjerne uttover kveldene. Roter og kliner på festivaler og til stadighet ta opp dette med sex og sensualitet med andre menn/venner. Noe skurrer her
Vis hele sitatet...

Fordi hun fortalte meg at hun var venn med x'en på vår første date, og det var noe folk brukte å reagere på, så jeg måtte slå meg til ro med det hvis vi skulle date.
Siden de har vært venner i flere år etter at de slo opp, og grunnen til at de slo opp var fordi at kjærligheten gikk over til et vennskap der de ikke er tiltrukket av hverandre så tror jeg på det.

Jeg er hundre prosent sikker på at hun ikke har ligget med noen andre enn meg etter at vi møttes.
Sett fra utsiden så er høres det veldig merkelig og rart ut, men i dette tilfellet ser jeg ingen grunn til å ikke ha tillit til henne når det kommer til den delen av livet hennes.
Sist endret av kamikaze; 13. august 2019 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.