View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Takk for svar, selv om det var litt nedslående. Jeg har også PTSD, men sliter med å huske en del av traumene. Har lest på nett at mange husker ting de ikke kunne huske tidligere på LSD. Hadde håpet LSD kunne hjulet meg med dette.

Jeg tror jeg er ydmyk og blir oppfattet av andre som reflektert og sympatisk.
Vis hele sitatet...
MDMA er utmerket mot PTSD. Husker de første gangene jeg tok det, og kunne oppleve vonde minner jeg hadde forvrengt.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er ikke snak om å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir "stor" nei, hehe. Det toget har desverre gått. Men ja, har en del andre greier jeg trenger å finne ut av. Har gått til psykolog i årevis og prøvd alle tenkelige medisiner. Det eneste som har hjulpet meg å leve et verdig liv er cannabis og til tider benzodiazepiner, men det går ikke lengre av praktiske årsaker.

Må vel bare innse at det ikke finnes noen vidundermedisin, da. Faen da.
Vis hele sitatet...
Finnes nok ingen vidundermedisin. Men, har hadde en veldig inspirerende tripp i sommer. Da ble jeg etterhvert innlagt på grunn av mani. Så tror ikke en forandring over natten nødvendigvis er det beste. Alle kjenner deg som den du er, kan bli problemer av sånt.
Sist endret av loophole; 20. februar 2015 kl. 17:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.