View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ping?
Vis hele sitatet...
Det er mulig jeg misforstår deg men fikk følelsen av at det var typisk "hva skal jeg bli?" bekymringer som du peker til. Isåfall så er nok ikke LSD noe vidundermedisin som gir deg svar eller retning på slike ting.

Jeg tror at angående problemstillingene jeg forstår så er det beste du kan håpe på at LSD kanskje kan hjelpe deg til å finne ut at man bekymrer seg unødig. At man sløser bort tid og ork på problemer som løser seg selv. Follow the flow - er typisk LSD innsikt.

Typiske "være ung-bekymringer" som "plass i verden" "hva man skal bli" etc. kan i beste fall fortone seg som meningsløse bekymringer under psykedelisk påvirkning. Når hvert øyeblikk er fylt av dyp mening, og alt rundt deg er sprekkeferdig av liv - så kan type "snekkerlinja eller VGS2, ta opp fag, studiekompetanse? rørleggerlinja?" fra hverdagsbevisthen fortone seg som meningsløs selvpisking.

Det kan hende at du under påvirkning "finner deg selv", som i å komme i kontakt med sjela og ens åndelige dimensjon. LSD kan om du er heldig inspirerer til å prioriterer ens åndelige og sjelelige liv mer. Det er isåfall på slike punkt at man kan få inspirasjon. Også er det opp til en sjøl - når man er tilbake i hverdagsbevisthet å ta slike innsikter til følge eller ei.