View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Barnevernet er ikke koblet inn engang fordi hun har gjemt seg bak en fasade og brukt sin stilling til å få tak i rusmidler som mor til to små barn. Du som mener det ikke er alvorlig omsorgsvikt og knaske "stillnoct som non stop som hun beskriver og elske følelsen av å være rusa på oxy, så er det du som bør "rulle inn leppa" og vidarlo.
Vis hele sitatet...
Her konstruerer du ein stråmann. Eg har aldri slått fast at det ikkje har vore omsorgssvikt. Eg har kun sagt at det ikkje nødvendigvis har vore det, og at det er mildt sagt vanskeleg å vurdere ut frå foruminnlegg, utan å kjenne involverte personar.

Det endrar du til at eg kategorisk har slått fast at det ikkje er omsorgssvikt. Det er løgn frå di side.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde hun vert voksen og tatt ansvar hadde hun aldri startet å ruse seg les etter hun fikk barn.
Vis hele sitatet...
Folk tar idiotiske val og gjer feil. Det har lite med om ein er vaksen eller ansvarleg. T.d. kan grunnen vere ein lege som er litt liberal med smertestillande når det er behov for det - som så utvikler seg til avhengigheit.

Du kan ikkje avskrive ein person totalt på grunn av slikt, du må vite meir før du kan felle ein så kategorisk dom som du gjer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hun burde være glad for at barnevernet blir koblet inn slik at hun får ordnet på livet sitt og barna har en mulighet til å vokse opp med normale forhold rundt seg.
Vis hele sitatet...
Du ignorerer galant at det er ei påkjenning å verte flytta til ein ny omsorgssituasjon. Det er ikkje nødvendigvis til det beste for borna, sjølv om noverande situasjon ikkje er optimal. Det er på mange måter eit val mellom det minste av to onde, og det er ikkje opplagt at å flytte born er det minste ondet her. Det kjem heilt an på kor godt situasjonen fungerer. Det veit du ingenting om.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Barn og rus har ingenting med hverandre å gjøre. Så lenge hun ruser seg har barna det best et annet sted.
Vis hele sitatet...
Barn og rus har ingenting med kvarandre å gjer nei, men borna er fortsatt glade i mor. Korleis kan du kategorisk slå fast at dei har det best ein annan stad? Kva bygger du det på?