View Single Post
Trådstarter
57
Noen som prøvd dette? Et grunnstoff som heter Gallium G+. Det blir som flytene tinn, menikke varmt på under 30 grader. Dens unike effekt det stoffet har på alluminium både skremte og fasinerte meg. Dette stoffet er jo som termitter i et tre, det eter seg kjapt igjennom. Se videoen, og bedøm selv. Dette stoffet selges for 25Kr på Wish, jeg har prøvd.https://youtu.be/jeghGhVdt9s

Han som har den videoen "Lockpickerlayer" har jeg sett mange, mange timer på. Han har så og si dirket det som er å dirke! Artig kar verdt å følge!!

Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Morsom tråd
Avisartikkelen du først viser til er publisert 2. mai 2015 så saken er tilsynelatende ikke foreldet.
Vis hele sitatet...
Jeg har inngenting uoppgjort med noen etat. De siste 10 årene har det vært bråstopp for min del. Mye av den sørglige grund at jeg har mistet alle de nære og gode vennene mine så altfor tidlig. Så og si alle jeg stolte på og omgikk med er bare minner. Den dagen jeg dro på NAV for å få hjelp, var den dagen livet mitt ble snudd helt rundt som innholdet i et timeglass. Alt begynte å renne den andre veien. Når Pål Enger kan sitte på riksdekkende tv, foran Leif.A.Lier å innrømme at det var han som knakk Thostrup gullsmed, Og i setningen etterpå si at "Dere kan ikke ta meg nå, for det er over 10 år siden", da skal jeg ta sjansen. Jeg soner på mange måter en straff nå, syntes jeg!

Sitat av Tôtlematin Vis innlegg
Om jeg leser riktig så leverer du inn kobber som normalt? Hvordan lar det seg gjøre med kilovis etterhvert tonnevis med kobber som skal betales ut, uten at det er med kriminelle kontakter?

Uansett, morsom historie!
Vis hele sitatet...
Det er ingen problem med å bli kvitt, og det er det egentlig ikke for noen. Vi snakker her om de sleipeste av de sleipe, skraphandlere. Jeg har levert store mengder der til alle døgnes tider. Lenge hadde jeg også kvittering på at jeg hadde kjøpt 2-3 tonn med kabel av skraphandleren som jeg skulle strippe for han, og selge det tilbake. Så jeg hadde alltid dekning for kobberet. Beste er om du kjenner en som kan gå god for deg.
Sist endret av kriminell; 25. mars 2023 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.