View Single Post
Behovet for å snakke om dette har altid vert der. En etter en har de jeg har jobbet sammen med og kunnet snakke med om dette, gått bort. Tenkte jeg skulle skrevet et manifest, men kan jo like gjerne legge det ut her, kanskje kan noen dra nytte av det, fremfor at jeg tar det med meg i grava Etter å ha vært aktiv kriminell i over 40år, vil bare si, at jeg har aldri vært voldelig, utført handlinger som har skadet eller påført private mennesker direkte tap. Har brukt, men aldri solgt narkotika, for å være ærlig, så har jeg vel aldri sett på forbruket mitt av narkotika som noe problem, heller tvert om. Alle rundt meg betegner meg som en som er til å stole på, har allltid hatt familien og barn rundt meg. Er ikke så mye som skiller meg fra den vellykkede blide mannen i D oppgangen! H Jeg har hatt de fæleste venner, som har gjort det verst tenkelige med andre mennesker, men jeg, personlig har aldri hatt noen fiende, aldri vært i bråk, har pga min lojale oppførsel blitt "passet" på av flere tunge kriminelle. (HA, Banditos, Oslos pengeinnkrevere, osv.) Jeg har aldri vært på Sosialen, nav eller sndre offentlige etater, har vel nærere sagt skydd dette som pesten! Har alltid brukt mye penger, men aldri brukt penger over evne, jeg har brent av fra 2-4Mill kr i alle år, det har vært reiser med familie, reiser med venner, har byttet ut alle tennene mine, mye pizza og annet mat levert på døra, alltid hatt en ok Merchedes, fostret opp 2 barn, har spilt på nettet jevnlig, brukt en del penger på både det ene å andre. Narkotika er det som har vært det som har gjort så dette har gått an, men det problemet har aldri spist nevneverdig av budgettet! Jeg har levd som en Greve disse årene, aldri manglet noen ting noengang! Har sittet inne 2 gamger og har en sammfunnsstraff på meg. Totalt 1 år og 2mnd av mitt liv fordelt på 3 dommer! Ingen av disse har noe med virksomheten som gjorde så pengene raste inn. Har heller ingen andre tiltaler på meg som peker mot det jeg har drevet med, samtidig som jeg med hånden på hjertet påstår at det ikke finnes en mann i landet her som har tjent i nærheten av det jeg har gjort på denne virksomheten! Ingen over, ingen på siden. Så lurer vel mange på hvorfor jeg legger dette ut nå, om dette fortsatt er mulig nå og seff. hva dette har gått ut på! Svarene på hvorfor, er enkelt, det er fordi jeg har måttet vente til disse tingene er blitt 10 år, så jeg ikke blir straffet for det, og ja, det er nesten større sjanse for å lykkes med dette den dag i dag, behovet for å snakke om det og hva dette går ut på kommer nestegang jeg skriver til deg! Jeg har alltid syntes det eldre mennesker, mennesker med erfaringe og lærdom har fortalt meg har vært super interesant. Eller Gull verdt Nå er jeg begynt å bli gammel selv, jeg har alltid måtte tie om dette. De fleste av vennene mine ligger, og har ligget i torva noen år nå, så da passer det bra! Så vil du høre mer om hvordan man kan bli nesten lovlig kjeltring uten å bli tatt, så får du snart høre mer.