View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Det er en slags hypnotisk transetilstand. Litt dissosiativt. Men kan forsvinne litt ut/få stirren. En kraftig energi bak det hele, og dette blandet med en slags smådelirisk (avhengig av hvor mye du tar) drømmetilstand. Så kan du vel tenke deg selv hvordan en bædtrip på dette vil fungere. Fluesopp er ikke visuellt som fleinsoppen og den er intens på helt andre måter. Men likevel vil jeg personlig rangere flyesoppen som en sopp jeg har 5 ganger mer respekt for enn fleinsoppen. Tror fleinsoppen er mye mer tilgivende enn hva fluesoppen er.

For meg føltes det naturlig å slå av alt av musikk og å sitte helt helt stille. Alt av lyd ble forstyrrende (bare å gemme sphongle lista m.a.o) Fluesoppen gav en slags intens meditativ tilstand. Det føltes givende og åndelig, og som et stort no-no å ta for "gøy".
Vis hele sitatet...
Vil du si det er givende å bruke til å ''ligge å tenke'' på? Jeg har virkelig ikke satt meg inn i meditasjon, men jeg liker psykadelisk musikk ala shpongle, og drømme meg vekk til. Reflektere over livet, situasjoner, meg selv. Vil du tro jeg får mer ut av en slik refleksjonsaften ved å innta en moderat dose rød fluesopp? Er det noen nedtur av det? Hvor lang er rusen? Sistnevnte to spørsmål kan jeg sjekke selv, så du trenger ikke svare. Jeg føler meg bare lat, så dersom du vet det kan du svare på de.