View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
[[Citation needed]]


Og det du fekk sjå: var det metadata (altså informasjon om kven du hadde kontakta, når, og den type ting), eller utskrifter av samtalane? Metadata samler telefonoperatørane på, og om Kripos har det er det på ingen måte teikn på avlytting. Tvert imot.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk se permvis med referat av hva som ble sagt ord for ord. noen steder sto det "uforståelig" og "slang" så det var tydelig at samtalene var tatt opp og skrevet av noen. De kunne bevise akkurat hvor jeg var og når jeg var der. de kunne også bevise hvem jeg pratet med. Jeg byttet telefoner veldig ofte og telefonene sto skjeldent i mitt navn, likevel kunne de kartlegge all infoen uten problem. jeg tror nok det er ganske mye politiet holder for seg selv om overvåkning. hadde vi visst alt hadde det ikke vært noe problem å ta grep for å ikke bli oppdaget. det er litt det som er poenget. at kripos ikke bryr seg om nark er bullshit. de bryr seg sikkert ikke om småfiser som løper rundt med ei plate røykings nei, men nå er det snakk om hardere stoffer og vesentlig større mengder enn noen få uskyldige hundre gram.

Jeg har sonet straffen min og er godt ferdig med sak, gjeld og faenskap. det er derfor jeg kan skrive rett ut om det.