View Single Post
****

herregud for et patetisk sippetryne jeg kan være til tider.

Fått forespørsel rundt en kommentar relatert til at jeg måtte ruse meg for å komme på tv. Dette stemmer ikke. Jeg opplevde at de måtte ha en i «aktiv rus», og ble sammen med rådgiver enig om at dette var verdt bryet. Så jeg løy på meg rusmønsteret jeg hadde hatt - bare måneder i forveien. At jeg personlig måtte time urinprøve til å sammenfalle med innspilling, anså jeg som uproblematisk. Har videreformidlet til novemberfilm ifbm barnevernssak at jeg kanskje jukset litt med tidslinjen, noe de tok pent. Det spiller jo ingen rolle - så lenge innholdet er autentisk pg jeg formidlet budskapet som det ville vært - noen mnd forut.

Hvem man velger å tro -den aktive narkomane dere så på tv, eller den sleipe jævelen jeg portretterer her, er
Opp til alle og enhver å bestemme selv.

Poenget er uansett det samme - det er ingen faktisk forskjell! det er hvem man er, hva man gjør, som betyr noe. Ikke hva man har injisert, sniffet eller røykt forut.

Og dette gjelder begge veier. Det å være ruset, forklarer ingen idiotisk adferd, eller vica verca. Det er hvem man er, ikke blodplasmakonsentrasjonen, som avgjør handlingene en utfører.