View Single Post
Jeg skulle ønske jeg bare kunne flytte ut umiddelbart, men det er ikke en praktisk mulighet. Ei heller er det en praktisk nødvendighet,

Det eneste som behøves her, er litt tid og litt dialog. Eneste måte å få tid på, er å stanse den irreversible prosessen loren har startet.

Jeg forstår hvorfor, hun mente det vel, men det forandrer ikke realitetene. Det er hun dom skaper en skutt situasjon for barna sine, jeg kunne valgt æ være upåvirket, men jeg klarer ikke vet du hvordan BV holder på??

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ingen andre sin sak? Hvorfor lager du da masse tråder på det? Hvorfor går du på TV og tar heroin? Hvorfor holder du det bare ikke helt og holdent for deg selv, hvis du ikke vil at noen skal kommentere på det?
Vis hele sitatet...
For å motarbeide stigma og for å få PR opp mot prototype demo. Dette har jeg vært veldig klar på.

Det er noen år siden jeg drev å loggførte rusbruk online.

Dessuten kan jeg fint ha et ønske om å bidra til åpenhet, opplysning og normalisering - uten å invitere til at alle skal ha sin egen formening om hvor ruset eller ikke jeg måtte være til enhver tid

Men sånn helt seriøst, jeg er ikke interessert i å krangle eller diskutere detaljer om andre ting.

Det er godt mulig jeg har valgt en dårlig tilnærming, har noen en bedre er jeg lytter øre eller hva farn det heter.

Er ikke interessert i tips for livet eller påstander om det ene eller andre jrg erkun interessert i tips til å stanse barnevernsaken nå.
Sist endret av Tøffetom; 3. mars 2021 kl. 03:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.