View Single Post
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Trådstarter
57
Sitat av Ajajaj Vis innlegg
Tja kan vel starte med å si det som det er, folk ser nok tegnene du gir ut men de gir sannsynligvis faen og føler du burde være mere tilstedet. Når jeg kommer borti folk som ikke har øyekontakt og jeg lurer på noe eller skal fortelle noen noe så gønner jeg bare på frem til jeg får den anerkjennelsen og respekten jeg føler jeg fortjener i det gitte øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du har rett med den første delen av svaret, jeg finner det utrolig at tegnene mine er ikke åpenbart. Edit: Men det blir litt mer forvirrende når jeg husker gangene da jeg holdt på å gråte eller skrike og ingen bemerkte

Det er visst nok bedre å unngå sosial interaksjon med folk som er ikke interessert i å snakke, men på noen grunn ser folk stillheten min som en invitasjon til å ha en dypn prat om verdensmesterskapet eller været eller noe annet.

Jeg blir ikke sint når de vil bare ber meg om noe, eller lurer på noe, men det er litt frustrerende når jeg leser en bok eller en nettavis og det virker at kollegene mine et stort tegn ovenfor hodet mitt som skriker "Jeg er veldig interessert i å snakke om trivielle ting som været"

Jeg ønsker at de kunne bare anerkjenne at jeg har ikke lyst til å snakke i øyeblikket
Sist endret av FroskmannRandy; 1. desember 2022 kl. 17:27. Grunn: ville tillegge en detalj