View Single Post
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg
Jeg har egentlig ikke bestemt meg ennå, mulig jeg tar den når det dukker opp en ny og ennå hissigere variant enn delta'n.
Vis hele sitatet...
Sjansen for det er jo større om flere tenker som deg og avventer.

Vaksinering er den eneste måten å få bukt med dette på. Det er den eneste måten vi kan bremse spredningen og utviklingen av viruset såpass at vi får hverdagen tilbake. Uansett hvilke ulemper vaksinen måtte ha så er alternativet pandemi, med alt det medfører.

Det gjelder vel å merke hvis du tenker at ditt standpunkt skal kunne deles av alle andre. Raskest mulig massevaksinering for de andre og avvente selv er selvsagt det tryggeste for deg.

Sitat av drewjuice Vis innlegg
etter hvert blir man lei av at folk tar egoistiske valg, for så å forvente at det skal respekteres.
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg hadde respektert det sånn noenlunde om folk var ærlige på at det var egoistisk motivert. Jeg hadde vel tenkt mitt om dem, men det er ikke så mye å krangle på. Jeg er innbitt motstander av tvang i sånne saker, det er lov å si nei. Det jeg sliter med å la folk slippe unna med, er å rasjonalisere det bort som noe annet enn det er. Særlig når det involverer å spre feilinformasjon til andre. Det er ikke greit.
Sist endret av *pi; 28. juli 2021 kl. 23:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.