View Single Post
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Har du ett eneste eksempel på et kritisk spørsmål om vaksinering som har blitt slettet? Hva slags spørsmål?
Vis hele sitatet...
Jeg sitter ikke å screenshot'er kommentarfeltene på facebook eller i nettavisene når jeg sitter å scroller på dass eller i lunsjen.
For så å screenshot'e seinere og sammenligne, finne en stor konspirasjon om mainstream media som er med på å dekke over sannheten og new world order osv.

Beklager om det var det du klarte å koke innlegget mitt ned til.
Jeg ville egentlig bare lufte min status i forhold til vaksine, og hva jeg synes om hele opplegget.

Det jeg har observert, jeg understreker at det er min personlige observasjon, ikke noe bastant påstand eller noe jeg har dokumentert.
Er at spørsmål som er kritiske, en smule usaklige, og kanskje linker til en eller annen "study" eller en mindre annerkjent nettavis, oftere blir slettet enn helt usaklige og usmakelige innlegg som fremsnakker vaksinen med like lite fakta eller relevans.

Igjen, min observasjon, kall meg gjerne paranoid eller fortell meg at du ikke er av samme oppfatning.

Slutt å vær så snarky om du vil at folk skal gidde å føre en samtale med deg.

"Har du ett eneste eksempel.."

Min personlige mening er at man ordlegger seg ikke sånn hvis man ønsker at noen utdyper noe eller ønsker å diskutere noe.

Sinken og Vidarlo, takk for saklige svar! Jeg er som sagt åpen for både forklaring og diskusjon av det jeg skrev i inlegget mitt.
Jeg bare orker ikke sånn passiv agressiv hersketeknikk som NodSquad driver å lirer av seg.
Var derfor jeg skreiv at det var vanskelig å forstå tallene som blir presentert, og at jeg gjerne tar imot en forklaring på dette fra noen som kan forklare det bedre / på en annen måte.

Det er sånne svar som gjør at de tvilende slutter å tvile, og de ubesluttsomme tar en beslutning.
Sånne "bevis det da!! du tar feil!!" inlegg tror jeg egentlig bare er med på å få de som ikke er enige til å grave hælene ennå dypere og stå hardere på sitt.

Er vel derfor jeg fortsatt henger her inne etter alle disse årene også. Det er fortsatt mulig å ikke være informert, ha rett, komme med påstander som ikke nødvendigvis stemmer, uten å bli flam'a eller pissa på. Det er alltid noen som tar seg tid til å svare både informativt og med respekt på selv de mest usaklige innleggene.
Sist endret av El MunchoGrande; 28. juli 2021 kl. 22:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.