View Single Post
Sitat av Source Vis innlegg
En liten blogg fra dagens første vaksinedose:

Kjente ingenting av selve stikket, men begynte å kaldsvette skikkelig etter fem minutter. Nye fem minutter og synet begynner å svikte sammen med svimmelhet. Nær å svime av og blir lagt på seng hvor jeg raskt blir bedre. Omtrent det samme skjedde fruen, men litt mildere.

Nå noen timer senere føler vi oss slitne og er øm i hele kroppen egentlig. Begge hadde lyst til å sove ganske umiddelbart. Varm, rar og slapp er egentlig beskrivelsen. Jeg må innrømme at jeg nå faktisk gruer meg til runde to.

Vi er mellom 35-40 år.
Vis hele sitatet...
Denne er ikke rettet mot deg og hvordan det gikk, men relevant for det du skriver.

Jeg fikk også første dose i dag, lite stikk i venstre arm, beskjed om å sitte i lokale i 20 min, gjorde det. Litt pes å sitte i et rom med mange folk, har angst.

Kom ut, gikk til bilen, henta pizza og kjørte hjem til kidsa og kona. Kjennes ut som et lite blåmerke når jeg tar på armen og har en irriterende leamus i venstre øyenbryn.

Utenom det, normal allmenntilstand og det til tross for å ha sovet 4 timer siden den ene kidden har diaré sendt fra selveste djevelen

Jeg fikk phizer om det er relevant for noen. Samme aldersgruppe
Sist endret av Kloakk; 28. juli 2021 kl. 20:06.