View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av skolms Vis innlegg
Og du er normen på den beste billisten?
Hvordan vet du hvordan andre har det bak rattet når dem kjører i 60?
Finnes nok av folk som har mye bedre oppmerksomhet, reaksjonsevne og bedre nattsyn enn deg.

Fartsgrensene passer ikke i det hele tatt for en god billist.
Fartsgrensen passer bilistene generelt både dårlige og gode, ung som gammel.

"Folk som trur dei kan styre unna en mørkledd person i 60 burde ikkje hatt lappen."

Var du seriøs der slashdot?
Vis hele sitatet...
Nei, eg er på ingen måte ein mønsterbilist, men eg er sånn omlag klar over kor fordømt dårleg reaksjonstid mennesker har, og kor lite synleg ein mørkt kledd fotgjenger er. På enkel visuell reaksjonstid er snittet vistnok omlag 215ms[1]. I 60km/h vil det sei 3.6 meter tilbakelagt før du i heile tatt har oppfatta situasjonen! Og 215ms er når du veit kva du kan forvente, og skal reagere på eit gitt signal. Er signalet ukjent kan du glatt doble tida. I tillegg kjem bremsestrekninga, som under optimale forhold i 60 er 15 meter.

Så ja, når eg sa at eg meiner at ingen kan forvente å greie å styre unna ein mørkt kledd person i mørkret i 60km/h så meiner eg det dønn alvorleg. Eg har opplevd sjølv å først legge merke til ein person i det personen er et par meter frå bilen.

Eg er rimelig overtydd at om ein gidd leite/undersøke det så vil ein finne ut at eg grovt sagt har rett når eg hevder ein ikkje har sjans til å unngå å køyre ned ein person som er mørkt kledd og oppheld seg i vegbana når ein kjem i 60km/h.

1: http://www.humanbenchmark.com/tests/...time/index.php