Tråd: Meditasjon...
View Single Post
man det var sånn jeg levde før lol. drakk ikke kaffe en gang var veldig anti medisin ++ det ble sånn etter dps. mista helt trua på norsk helsevesen etter det, når det kommer til psykiatri. for i stor grad går det i medisiner og få en diagnose som jeg forsto d. det er sært når en person som meg selv som ikke har fullført vidregående virker som og vite og se mer en det. har slitt med mye men... siste par uker har jeg meditert veldig bra og gått tur i skogen, men fikk den god feelingen igjenn. alt som var vondt forsvann liksom. jeg gikk inn med et hode som hadde mange problemer men jeg kom ut, uten alt det. tror meditasjon er det mest undervurderte skillen man kan lære seg. det er ingen tvil for min del at det er det viktigeste jeg har lært meg i livet. hadde det vært opp til meg så hadde det vært pensum liksom.

tenker at meditasjon det er evolusjon. man kan koble fra the matrix. når man kan se at... hvis man kan endre eller fjærne en tanke, det betyr jo bare at... alt er som man tenker det? hva gjør det med realiteten hvis man kan frigjøre seg fra det man tenker. det er det jeg tror folk referer til som ego death.
Sist endret av leadenfoot; 24. oktober 2020 kl. 21:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.