Tråd: Sette metadon
View Single Post
Sitat av thomas542 Vis innlegg
Trudde ikke det skulle bli et tema men e har gått på metadon i lang tid uten sidemisbruk. En del ting har skjedd i livet der russuget har dukket ganske brutalt opp. Fikk vite at russuget skulle bli dempet betraktelig om man satt metadon. Føler det er bedre en kjøpe ei kule heroin og ta helt av!!! Så prøver ikke og pisse på LAR. Helt ny på freak så håper det var et ok spørsmål?
Vis hele sitatet...
Svaret ditt er helt fint, men du hadde på ingen måte trengt å sare hvis du ikke ønsket. Og hadde du ønsket det, eller ment at det var relevant for spørsmålet ditt, så ville du jo inkludert det i trådstarten. Det er "utepaanordnes" som bryter forumreglementet her og spør om ting som ikke er nødvendig å spørre om.


Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Stiller meg undrende til det spørsmålet.
Er du i LAR for å bli rehabilitert eller for å ruse deg uten å henge i etablere rus-soner og slippe stresset med å finansiere rusbehovet?

-utepaanordnes
Vis hele sitatet...
Jeg stiller meg undrende til horfor du tror du har noe med det å gjøre? Det er helt irrelevant for spørsmålet TS stiller, og hadde TS ment at det var relevant ville han inkludert det i trådstarten.