View Single Post
Sitat av Totalecstacy Vis innlegg
Første gang jeg har opplevd at kroppen virkelig sier i fra etter inntak av MDMA. Er vant til at man er sliten og tom dagen etter, men nå er tre dager siden jeg droppet og sliter enda med at jeg lagger etter. Vanskelig å beskrive, men jeg får pulseringer gjennom armer/bein samt hodet ganske jevnlig. Føles av og til ut som jeg faller, selv om jeg sitter i en stol. Opplever også støy i ørene når jeg forsøker å legge meg, samme lyden man får fra gamle TV-er som kun viser snø. Kommer i brak på sekunder før det er stille til neste gang. Har dog ingen problemer med humøret, men gud som verden spinner til tider.

Droppet tre ganger på fredagen, totalt 480mg. I tillegg droppet vi 200mg på lørdag. Har holdt oss unna weed de siste fire månedene, men røykte i helga under turinga. Vi ventet til rolloffen før vi begynte å røyke, men da gikk vi fra bra til dårlig.

Vi tok alle like mye i helga, og det er tre måneder siden sist vi droppet. MDMA'en var hele krystaller fra samme kontakt som vi vanligvis bruker. Rusen var velkjent, og det var ikke før vi dro det for langt at opplevelsen ble annerledes.

Er fullt klar over at vi tok en svær dose på fredag, og at det var dumt å kjøre en ny kveld på lørdagen. Men det er derfor jeg skriver en oppdatering her; less is more. Helt grusom følelse i kropp og sinn akkurat nå, og jeg har ingen anelse om hvor lang tid vi trenger før vi er noenlunde normale igjen. Alle sitter med samme kjøret.

Less is more.
Vis hele sitatet...
hvor mange ganger har du tatt mdma ?