View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og jeg som jente hadde blitt skuffet hvis du på første date var normal og mindre klein som du sier, for så å plutselig være helt nervevrak neste gang vi ses fordi du denne gang har valgt å ikke proppe i deg piller.
Vis hele sitatet...
Men på neste date så "kjenner" jeg deg bedre og det vil gjør det en god del lettere å være seg selv (for min del da). Bare det faktumet at du ville gå på date nr 2 med meg ville gjort saken mye mindre stressende. "Proppe i seg piller" *sukk* for min del er det kanskje snakk om en pils og en halv valium eller noe i den duren, ikke en pall med piller...


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke at jeg noen gang har datet den typiske rasen som henger rundt på dette forumet, altså pilleknaskere.
Vis hele sitatet...
Vi er blanda drops her inne på forumet, men jeg tror flertallet av folka som henger her er ganske så "normale" mennesker egentlig. At noen liker å bruke ulovlige substanser en gang i blant gjør de ikke til en egen "rase". Du kjenner nok flere av den "typiske rasen som henger her" i virkeligheten enn det du tror selv. Du virker som en veldig forhåndsdømmende person for å si det mildt og jeg lurer på hva du egentlig gjør her inne i første omgang.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men må si at hvis det nå hadde skjedd så hadde jeg blitt tusen ganger mer imponert hvis en mann faktisk hadde styrken til å la være. Og kanskje heller på forhånd sagt til meg "beklager hvis jeg virker nervøs når vi treffes. Jeg er nervøs fordi jeg skal møte DEG, og jeg liker deg..".

Jeg må si det hadde vært mye større sjanse for at jeg hadde falt for en person som er nervøs og litt rar på første date, hvor ting bedrer seg etterhvert som han finner selvtilliten og ser at dette går fint uten rus, enn en som virker rolig og dritkul på første date, før alt begynner å slå sprekker etterhvert hvor han plutselig ikke har pillene sine tilgjengelig og er helt vrak.
Vis hele sitatet...
Jada, det er mange veier til Rom, men det betyr ikke nødvendigvis at din veg er den som fungerer for meg og vice versa. Det handler heller ikke om å være pillevrak som du sier, det handler om at ikke alle har samme forutsetninger med å lykkes i sånne situasjoner og det kan ha med alt fra oppvekst til nevrologiske problemer eller what not.

Selv er jeg elendig på førsteinntrykk fordi jeg har mine grunner til hvorfor ikke jeg har evnen til å være meg selv rundt ukjente i normal tilstand, men folk får ett mye bedre inntrykk av meg om de kommer seg forbi skjoldet mitt. Sjansen for at det hadde blitt noen date nr2 hadde økt betraktelig om jeg hadde noe innabords som fikk meg til å senke garden litt kontra ikke.