View Single Post
Trådstarter
414
Sitat av subscribe Vis innlegg
Etter min mening trenger man ikke være i overkant introvert for å plages av et sånt boforhold over tid. Jeg ville i hvertfall følt på det samme selv, og det virker som at du selv også forstår at bofellesskap ikke er gunstig for deg.

Har desverre ingen gode tips til hvordan du kan få økonomi til å bo for deg selv. Antar at du bor i en storby, og da vil evt å flytte ut av byen være en mulig løsning. Du må jo belage deg på ekstra reisevei til og fra det jeg antar du har av studie/jobb der hvor du bor, men slik du beskriver situasjonen høres det ut som at det kan være verdt reisetiden. En annen mulighet er å se etter folk som leier ut rom spesifikt til andre stille og rolige(altså gjerne introverte) personer. Mener å ha kommet over slike annonser selv en gang i boligsøker-tiden.
Vis hele sitatet...
Var nære på å få en jobb dette semesteret, og drømte meg litt vekk når jeg så sjansen på litt større rom i økonomien. Da så jeg dessverre at til og med relativt langt utfor byen blir det fortsatt ganske så dyrt, og svært urealistisk uten jobb. Ikke dumt å prøve å spesifikt lete etter folk med de samme behovene, men føler vi forsvinner litt i mengden blant studenter.