View Single Post
Sitat av Srbija Vis innlegg
Kjøpte meg akkurat denna her http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-V1-...item45f819894c

som skal bli brukt i bil med en 7 " skjerm , vurderer å få fiksa acer revo r3600 i bilen, trenger kun å få tak i en strøforsyning som jeg kan koble i bilen Skjerm har jeg , skal prøve å lage en fiberglass stand på dashbordet for skjermen ! Hvis det blir noe av så poster jeg bilder her :P
Vis hele sitatet...
Du får ikke integrert den i dashbordet da, ser ofte mye penere ut sånn (plexiglass blir også fort stygt)

Sitat av b1gm4c Vis innlegg
prøver å lage ett bursdags kort med lyd! vet ikke helt hva planen er, men tror jeg ender opp med å bruke en liten mp3 spiller. vet ikke helt hvordan jeg skal få resatt den for hver gang kortet åpnes å lukkes, så kom gjerne med forslag

Men meninga med kortet er att jeg skal gi det sammen med en bursdags gave til en venn, å da med en sang som jeg vet hu kommer til å digge

Ifjor lagde jeg ett kort med kort med en liten lcd skjerm som viste en kort video, men det var enklere for fikk hjelp fra lærere å hadde masse utstyr på skolen
Vis hele sitatet...
Ikke for å ødelegge skaper-interessen, men dette får du vel kjøpt ferdig på nettet med valgfri lydfil?