View Single Post
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Har selv en venninne som jobber som stripper, og hun er en frigjort, sterk kvinne som liker det hun driver med. At noen skulle komme og fortelle henne at det hun gjør degraderer henne og andre kvinner, lukter sterkere av moralisme enn politikk..
Vis hele sitatet...
Det virker på meg som at der er mange påstander i denne tråden om at stripping ikke skader ungdoms selvbildet. Jeg kan ikke trylle frem noen beviser for at stripping er skadelig, men jeg har blitt lært gjennom hele min skolegang at stripping, motemodeller og.l setter en standard for "hvordan man skal se ut" og at mange dermed får dårlig selvbilde da de ikke klarer å etterlikne idolene.

Strippere på et utested kan jeg utenkelig se for meg at blir en annen skål. Jenter vil jo også se disse damene, jeg vil tro at sjalusi oppstår. Uansett kjønn.

Påstår altså dere som er for stripping i denne tråden, at jeg har blitt vranglært? Stripping skader ikke ungdom? Jeg er for en viss fri utfoldelse, men den gyldne middelvei i dette samfunnet krever en viss skåning.