View Single Post
Intensivkurs er jo for alle, men det er en teknisk fordel for deg selv, at du kan å kjøre bil for uten de basic kunnskapene. Kan det bli vanskelig for deg å mestre alle øvelsene som det gås gjennom på et intensivtkurs. Det er en fordel for deg om du kjenner deg selv godt nok til å kunne si at jeg er ikke god nok til dette her, og derved innser at du må øve mer. Som sagt så går det å kjøre bil godt veldig mye på øvelse og modenhet. Som det står i vegtrafikkloven så skal enhver traffikant ferdes varsomt, aktpågivende og hensynsfult (rett meg hvis jeg tar feil, husker ikke ordrett) Så det vil være meget praktisk og godt for deg at du kan sånn nogenlunde å kjøre. Sideln min oppfattning av intensivkurs er for de som kan å kjøre bil godt og for å få gjennomført den pålagte opplæringen på pappiret litt kjappere en ellers men som sagt dette forutser at du kan å kjøre bil og at du viser på kurset at du kan dette. Men som sagt viss du tror at du greier dette og at du mestrer såpass mye ulik kjøring på kort tid så feel free and do it. Lykke til