View Single Post
Sitat av Herû Vis innlegg
Hei.

Jeg tenkte en gang (før jeg fikk lov til å ha sobdomenet hos zaprimus), at jeg skulle ha det hos prv.no, fikk gratis websideplass hos nettstedsenteret.com.
Vis hele sitatet...
Hei! Vil bare si at vi nå har fått stengt ned siden prv.no - den blir innen kort tid lagt død. Jeg fikk tak i ham som er juridisk eier av selve domenet og han fortalte at dette er en siden som ikke har vært aktiv på flere år.. Telefonnr er til en giverorganisasjon.. Siden dette ikke er en side som er i drift, og en side som gir mye frustrasjon for oss (Nordic Hosting As) og for dem som ringer for å snakke med noe i prv.no, så blir siden bare lagt ned..

Jeg kan garantere at prv.no ikke har noe med Nordic Hosting AS og hvordan vi driver firmaet på. Vi er en seriøs aktør på lik linje med andre aktører i markedet (domeneshop as, isp huset as osv), dog ikke like store. Men vi serverer kvalitet til en ok pris, og forsøker å gi en strålende service..

Sitat av Masi Vis innlegg
Hun sa at Skandic Network var ett seriøst selskap og han Dan Femoen som eide det var en seriøs mann som var aktiv i politikk, og det stemmer forsåvidt.

[/url]
Vis hele sitatet...
Ikke alltid lett for en kvinne å få med seg alt ;-)
Men damen (meg) tar selvkritikk på dette :-)

Snakket med Femoen nå, og siden vil bli lagt ned umiddelbart. Han var ikke klar over at noen hadde overtatt nr (som han hadde sagt opp), og at noen fremdele prøve å registrere noe på siden. Det er flere år siden at denne siden har vært aktiv.. (mulig at dette har skjedd noe når registrar har lagt om serverene, at en gammel side har kommet opp igjen, og siden det er et domene som ikke er brukt på lange tider, så har det heller ikke blitt sjekket)
Men nå er i alle fall alt straks nede igjen....