View Single Post
Jeg opplevde dette på ketamin.... Jeg har dårlig kontakt med virkeligheten, verden er fjern for meg. Men jeg kan som regel stole på meg selv, bortsett fra når jeg ikke får sove på dagevis, da mister jeg kontrollen og blir veldig negativ. Men er aldri psykotisk selv lengre, men har vært i speedpsykose og trodde været styrtes av mitt humør. Men det var akkurat det motsatte, jeg ble glad pga solen og nedfor når det plasket ned sant.....

Tror du klarer deg så lenge du skjønner at det er en liten psykose, eller rus-skade, eller noe sånt, om du ikke skjønte det hadde det vært større grunn til bekymring=)


Jeg er autistisk forresten, asperger syndrom, det er få folk som er så merkelig som meg tror jeg, spesielt når jeg er ruset eller bare dårlig. Vær deg selv og vær stolt av det. Ta vare på deg selv, så går ting bra. For mye rus kan forværre virkelighetsoppfattelsen hos de fleste. Regner med du ruser deg siden du skriver nettopp her? Selv hasj kan ødelegge litt for deg om du er disponert for å bli psykisk syk på noen måte, som jeg er tydeligvis.

s