View Single Post
Jamen hva faen da kid. Kanskje du burde lytte til lærer/ rektor. Du er i den viktigeste perioden av livet ditt du flirer det bare vekk når voksene prøver å hjelpe deg til å ta kloke valg. Dette er disrespekt hadde en kid gjort dette mot meg så hadde jeg nok klinka deg sikkelig!

Jeg skjønner det er tøfft å være stein men det er noe du kan gjøre en helg i blandt. Det smaker mye bedre etter man har gjort alle plikter med skole og arbeid tjent penger til bønna selv.

Jeg vet så indelig godt at du driter i va folk sier. Å at du tror du vet alt. Men jeg ønsker virkelig at du prøver å modirere rusbruk fram til skolen/utdannelsen er ferdig. For det er så viktig hadde jeg fått en ny sjangse så hadde jeg tatt den å gjort så godt jeg kunne.

Når du er på skole prøv å være nykter å sug til deg info. Når helgen kommer så vær med venner å kos deg med en bønne.

Så får du en jobb du liker. Du tjener penger til plass å bo. Bil å lappen. Helgene kan du reise å røyke feste å leve livet.

Jeg vet at mest sannsynlig var alt jeg skrev nå bortkastet. Å du er nok allerede en tapt sak i en trist statestikk. uten å være mye mer en dyr bekostning for staten!

Jeg håper jeg tar feil å du mot beviser men jeg har sett dette så mange ganger nå!

Ønsker deg lykke til håper du tar lure valg hvertfall