View Single Post
For min del så har loven ingenting med at jeg ikke liker rusen. Familien min har ikke noe problem med det om jeg røyker, og jeg kjenner ikke på noe nervøsitet angående det å bli mistenkt eller få en bot pga det. Jeg vet akkurat hvordan jeg hadde oppført meg. Jeg hadde sitti bak i politibilen og vært hyggelig, sagt at jeg skjønner at de gjør jobben sin, selv om jeg synes loven ikke har den effekten vi ønsker. Jeg får ikke ubehagelige effekter av LSD, sopp eller 2C-X heller. Jeg og noen kompiser på syre gikk en gang inn på en bar i Drammen bare fordi vi så politiet akkurat hadde gått inn så det må jo være noe interessant som skjer der.

Det er rett og slett det at cannabis gir meg en dårlig feeling, men i og med at andre "sterkere" psykedeliske ikke gjør det samme så er det for min egen del ikke der problemet ligger.

Og som jeg har sagt før, selv Alexander Shulgin og kona likte ikke cannabisrusen. Det er langt i fra alle som gjør det, og noen ganger betyr det ikke mer enn akkurat det.

Jeg har venner som digger den og skulle gjerne ønske jeg gjorde det også, men for oss resten så er det faktisk mye mer normalt en man skulle tro.

Tror alle som har vært i partymiljøet før har sett hvordan en joint kan ødelegge kvelden, bare fordi en gjeng som tror de liker det røyker og så blir hent innadvendte.

Men som sagt, bortsett fra de som ønsker å tro at de liker det, så har jeg et par kompiser og venninner, som hver eneste gang uten unntak, blir lykkelige som faen. Heldige folk de der fordi om det funker så er det et ganske mildt rusmiddel (men alt i måte!) :-)

Jeg bor forøvrig ikke i Norge og loven er ikke noe som bekymrer hverken av oss.